piątek, 2 listopada 2012

Wygrałam !

Dziś Pan Listonosz włożył do skrzyneczki mój wygrany katalog IKEA u Asi z bloga http://asia-majstruje.blogspot.com/ . Bardzo bym chciała podziękować za wygraną :) I za bardzo miły gratis w postaci kolczyków :)



Ja już od dłuższego czasu myślę nad swoim Candy, ale nie mam żadnego konkretnego pomysłu na jakąś fajną nagrodę dla Was ! Ale spróbuję coś wymyśleć, aby może zabawa zakończyła się jakoś przed Świętami :) Wtedy wygrana będzie miłym prezenciekiem świątecznym . Hi hi hi...

Pozdrawiam i jeszcze raz Dziękuję Ci Asiu za katalog !

3 komentarze:

  1. gratuluję wygranej, podobno fajny katalog, ja widziałam on line, i mnie zainspirował do zmiany wystroju. Pozdrawiam cieplutko piecyk

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja gratuluję:)Musi być fajny:)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że dotarł, miałaś w weekend czas, żeby go przejrzeć i się przy nim zrelaksować :) Przynajmniej taką mam nadzieję :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń