poniedziałek, 26 listopada 2012

Pani Królik.

Parę dni temu uszyłam swojego PIERWSZEGO królika z serii Tilda. Powiem szczerze, że od dawna przeglądając blogi innych rękodzielników często widywałam szyte królisie, ale jakoś mi nie przypadły do gustu. Nie podobały mi się po prostu. Ale w końcu coś mnie tchnęło i postanowiłam sama jednego uszyć i .... zakochałam się !

Królisie Tilda są śliczne i bardzo romantyczne. Mój pierwszy uszyłam w tonacji błękitu.
Królik jest na sprzedaż !
Wzrost to 30 cm.

Oto parę foteczek :







Podoba się ?
Mam nadzieję, że tak, bo już planuję uszyć kolejne hi hi hi.

9 komentarzy:

  1. Piękny króliczek i jaki dostojny ;;; pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ale to raczej Pani chyba, że czegoś nie wiemy ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. hihih.. już poprawiłam błąd - oczywiście, że jest to Pani, a nie Pan :) w końcu ma sukienkę hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Króliczki są extra!!!trzeba je szyć i kochać mocno

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny, zasłodziłam się- idę przytulić mojego kota ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jjeku jakie cudo !!!!
    IDEALNE NA PEZENT :)

    http://ameliawyrwass.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny blog, kolorowy z cudownymi hand made, dodałam siebie do obserwujących;))) miłego wieczoru...

    OdpowiedzUsuń