środa, 30 maja 2012

Tilda grubaska :)

Od jakiegoś czasu przeglądając blogi innych fanek lalek Tilda widziałam tam pewną lalkę, o takim innym kształcie niż ja na co dzień szyję. Napisałam do Ani z bloga http://anialkowo.blogspot.com czy powie mi z jakiego szablonu ona uszyła właśnie takiego aniołka, co mi się marzył....podpowiedziała, wysłała szablon i tak oto powstała Kasia - anielica, która mierzy 36 cm wzrostu. Ma sukienkę w kratkę oraz zawieszkę z sową na łańcuszku. Dziękuję Ci Aniu za inspirację i pomoc !

11 komentarzy:

  1. Śliczna lala! Jak tylko wrócę do szycia- uśmiechnę się do Ciebie po schemacik do lali- nie szyłam jeszcze laleczek ale taka będzie moja pierwsza! pozdrawiam...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna też bym taką sobie uszyła . Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu cieszę się, że mogłam Ci pomóc :)
    A Aniołek śliczny :) Modnisia ;)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Anieliczka jest słodka i ma właściwy dla mnie rozmiar :), dziękuję za odwiedziny na moim blogu i pozostawione miłe słowo. Jak byście dziewczyny nie miały nic przeciwko to też chętnie bym skorzystała z szablonu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. O widzisz, to mnie wzieło na wersję mini po tobie;-))) Cudowna!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się! :D chciaąłbym takie cudo położyć koło moich sostów ksiażek ;D byłby to Anioł książkowy ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta Tilda jest świetna i ma śliczną sukieneczkę ;-) Muszę poprosić o szablon na tę Tildę : madlen2186@interia.pl Z góry dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna Tildzia, ma piękne włoski...zapraszam do mnie klubtilda.blogspot.com Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń