wtorek, 29 listopada 2011

Candy na Święta u Pani Motylkowej !

Witajcie.
Wszyscy organizują jakieś Candy, ja również biorę w nich udział. Ale dziś pomyślałam, że może i ja zrobię swoje pierwsze Candy. Takie na Święta.
W paczce znajdziecie:
- koronkę beżową 3 m
- nożyczki (nowe)do wycinania ze wzorkiem
- małą paczkę zielonych koralików do nawlekania
- kwiatka czerwonego + troszkę czerwonego łańcuszka ozdobnego
- woreczek lniany z koronką uszyty przeze mnie (9 x 12 cm)
- serwetkę o intensywnym zielonym kolorku
- pocztówkę z owieczką
- dwa kawałki materiałów obiciowych (jasny:57 x 41 cm ; ciemny: 52 x 42 cm)



Zasady, jak u większości:
1. Proszę o komentarz pod tym postem z wyrażeniem chęci udziału w Candy.
2. Na swoim blogu proszę umieścić logo candy z linkiem do tego posta.
3. Losowanie odbędzie się 21 grudnia, tak aby paczka miała szansę dojść na Święta :)
4. Do zabawy zapraszam osoby tylko z blogiem.
5. Wysyłam tylko na terytorium Polski.
6. Zgłoszenia przyjmuję tylko do 20 grudnia do północy!

P.S. Osoba, która zostanie wylosowana jest proszona o kontakt w celu podania adresu do wysyłki w ciągu 24 h (e mail: aniasweet@poczta.onet.pl), inaczej wylosuję następną osóbkę.

Zapraszam do wspólnej zabawy !


P.S.2. Jeśli masz ochotę możesz dodać mnie do obserwowanych. Z takich osób wylosuję jedną osóbkę, która otrzyma niespodziankę ! Prawdopodobnie będzie do para kolczyków hand made :)

Zbliżenie nagród:


24 komentarze:

  1. Z chęcią wezmę udział w candy:-)
    http://mojeanielskieinspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Stanę i ja w kolejce bo owca podbiła moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za zaproszenie ;) Oczywiście biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zaproszenie, staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziekuje bardzo za zaproszenie. Z wielka radością wezmę udzial w candy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za zaproszenie i z chęcią się zapisuję.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za odwiedziny i zaproszenie - staję grzecznie w ogonku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojjj no pewnie, że staję też w kolejce! Tam gdzie materiały, koronki tam i ja!:D dodaję też do obserwowanych - kolczyków handmade nigdy za dużo:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj :)
    dzieki za zaproszenie i za udział w mojej zabawie
    chętnie się zapiszę u Ciebie :)
    pozdrawiam serdecznie
    Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z wielką przyjemnością zgłaszam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pani Motylkowa! Fajnie tu u Pani:)) a przy okazji stanę w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękności... ustawiam się grzecznie w kolejce :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. No to ja tez dolaczam
    http://ewcia-kolczyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Staję do kolejki :)
    zapraszam na moje candy urodzinowe: www.cohenna.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się chętnie :) Baner u mnie w zakładce konkursy na stronce www.jarken.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem tu po raz pierwszy, ale na pewno nie ostatni,z chęcią dołączę do zabawy:)Pozdrawiam bardzo serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapisuje sie , z checia przygarne takie slodkosci :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczęściu trzeba pomagać :D wiec staje w kolejce (głownie po lniany woreczek, bo uwielbiam len) nożyczek o takim wzorku jeszcze nie mam wiec przydałyby się jak najbardziej... a dla zapalonej kobiety szyjącej każdy materiał czy inny przydas jest jak najbardziej mile widziany. pozdrawiam i zapraszam w moje skromne blogowe progi.
    Chabrowa_Panienka.

    OdpowiedzUsuń
  19. Staję w kolejce:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyłączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z wielką chęcią przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  22. What a candy! I'd like to take a part! http://marya-decor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń