niedziela, 31 sierpnia 2014

Piękne chwile ... czyli nasz ślub ;)

Jak pisałam w swoim ostatnim poście - 22 sierpnia odbył się nasz Ślub. Było skromnie, tylko na 21 osób i tylko cywilny. Po uroczystości zaślubin w Urzędzie miał być obiad w pewnej Karczmie, a tak się wszyscy super bawili, że wyszło normalne wesele ;) Ja, osoba dość rzadko tańcząca , wybawiłam się i wytańczyłam niesamowicie. 
Ślub to bardzo ważne wydarzenie w życiu. Zmienia się wszystko na lepsze. Tylko nie mogę  przyzwyczaić się jeszcze do nowego nazwiska :D
I muszę przyznać, że ślub to piękne wydarzenie, dużo łez, ale i mnóstwo stresu. W Urzędzie serducho tak mocno mi waliło, że myślałam, iż wyskoczy :)
Najważniejsze jest to, że jesteśmy szczęśliwsi. Jesteśmy ze sobą prawie 5 lat i mam nadzieję, że będziemy na zawsze Razem. Tego mi życzcie. 
Ja Wam wszystkim też życzę samych radosnych chwil w życiu !

Oto my:




16 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego na Nowej Drodze Życia. My z mężem mamy podobny staż jeśli chodzi bycie ze sobą przed ślubem , jedyna różnica to ślub wzięliśmy i cywilny i kościelny dzień wcześniej czyli 21 sierpnia i właśnie niedawno obchodziliśmy 21 rocznicę ślubu. I Wam życzę tyle i nawet więcej szczęśliwych chwil.

    OdpowiedzUsuń
  2. 100 lat pełnych miłości, radości i wspólnych chwil! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłości do końca życia. Wspaniałych chwil i wiele szczęścia.
    Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Samych radosnych chwil w byciu Razem i miłości, wciąż na nowo:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego Najlepszego :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę by nic się nie zmieniało, a upływ czasu widoczny był po wielu wspólnych latach tylko w lustrze.

    OdpowiedzUsuń
  7. OGROMNE GRATULACJE! Oby los Wam sprzyjał!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje!!!
    Cierpliowści do siebie nawzajem, radości, wspólnych rozwiązań wszystkich małych i dużych problemów, kolorowej codzienności, mnóstwa miłości oraz wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia. Samych dobrych chwil Wam życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczęścia i miłości na kolejne piękne lata!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego Naj, Naj, Naj.... :) Samych radosnych chwil i dużo miłości.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ja jeszcze raz napiszę WSZYSTKIEGO CO W ŻYCIU NAJLEPSZE !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje, szczęścia, miłości i radości!

    OdpowiedzUsuń