środa, 7 sierpnia 2013

Tilda - Grubaska ;)

Dzwoniłam dziś rano do mamy do Polski i mówi, że ma 33 stopnie w cieniu .. heheh... nie zazdroszczę, gdyż sama gdzieś tydzień temu jęczałam i narzekałam na upał w Londynie. No ale dziś już na szczęście trochę chłodniej, tylko jakieś 22 stopnie. Taka temperatura w sam raz. Nie za gorąco, ale też nie za zimno :)
Wenę mam na szycie i wiele pomysłów w głowie, ale najpierw muszę się uporać z zamówieniami.
Na razie skończyłam lalkę Grubaskę z serii Tilda, bo leżała taka niedokończona hihi :) Mierzy sobie 37 cm wzrostu.
Mam nadzieję, że znajdzie ona Wasze uznanie.




19 komentarzy:

  1. Z Toba na tle to rzeczywiscie grubaska :):) Sliczna lala :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. E tam grubska o kobiecych kształtach :)pozdrawiam sedecznie i życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też nie narzekam na brak upałów, tym bardziej, że w tym roku lato w UK nas rozpieściło :)
    lala śliczna :) musimy się koniecznie na kawę umówić i wtedy może uda mi się na żywo podziwiać Twoje wytwory krawieckie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie ją ubrałaś. Pięknie dobrane kolorki :) Śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest fantastyczna! Turkusowy mój ukochany kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Grubaska czy nie i tak jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna i taka kobieca po prostu...
    A jeśli chodzi o upały to ja się cieszę, że w Holandii takich nie mamy, pamiętam te lata w Polsce i swoje samopoczucie. co nie znaczy, że 15 st w trakcie wakacji mnie cieszy, a i tak bywało... W tym roku pogoda dopisuje, dwadzieścia kilka stopni to idealna pogoda i na rower, i na plażę:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna! Piekne kolorki ma:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna grubaska :) Różowe policzki mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna i piękne ma ubranko

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudnie tu..Zapraszam też do mnie klubtilda.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudnie tu..Zapraszam też do mnie klubtilda.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudnie tu..Zapraszam też do mnie klubtilda.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocza:)Lubię takie♥Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. tildy mają coś takiego w sobie , że wciągają- super wyszła, chyba też się o taką pokuszę :)

    OdpowiedzUsuń