środa, 21 grudnia 2011

Wyniki Candy !

Tak jak obiecałam - mamy już 21 grudnia, więc i oto są wyniki mojego candy. Bardzo gorąco dziękuję wszystkim za udział. Losów było 23, ponieważ zapisało się 26 osób, ale trzy były z zagranicy :]

Tak wygląda pojemniczek z losami w środku:



Jak widać na zdjęciach w losowaniu pomagał mi Pan Pierniczkowy :)

Teraz etap losowania :



Wyniki losowania:

Nagrodę główną wygrywa :




Zaś nagroda rozlosowana wśród obserwatorów powędruje do :



W takim razie jeszcze raz bardzo serdecznie dziękuję za udział w zabawie !
Za jakiś czas zorganizuję nowe candy !

A teraz osoby, które wygrały proszę o kontakt mejlowy, abym wiedziała na jaki adres mam wysłać wygraną !
P.S. Najlepiej w ciągu 24 h od ukazania się wiadomości o wynikach :)

Pozdrawiam :)
Ania

10 komentarzy:

  1. Gratuluję wylosowanym szczęściarom :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. To Twoje candy i Twój blog, ale dlaczego wyeliminowałaś osoby z zagranicy? przecież można do kogoś w Polsce adres podać(mama, ciocia, czy siostra) i wcale nie chodzi mi o to, ze to ja miałam wygrać.
    Gratulacje dla wygranych :D

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda ze nie ja :) gratulujemy ani
    Ja mysle ze ona wyeliminowala tylko osoby ktore napisaly po angielsku , przynajmniej mam taka nadzieje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam.
    No te osoby napisały po angielsku, więc pomyślałam, że to oznacza iż nie znają polskiego, więc raczej nie mają rodziny w Polsce ;p
    To jest moje pierwsze candy, od niedawna mam tego bloga, więc proszę o wyrozumiałość.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla szczęściar:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz, to nie moje candy i nie moja w tym głowa żeby sprawdzać każdego kto się wpisał. Nie wiem kogo wyeliminowałaś ;) w każdym razie nie pomyśl ze bezczelna jestem i się panosze czy coś.Nie chciałabym być źle zrozumiana, bo i nie miałam złych intencji.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zabawę i gratuluje wygranym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za zabawę:-) Jestem zaskoczona, bo chyba wygrałam nagrodę rozlosowaną wśród obserwatorów:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za zabawę i gratuluję wygranym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku, strasznie Cię przepraszam w tym przedświątecznym zamieszaniu zapomniałam o wszystkim, strasznie jestem zaskoczona! bardzo się cieszę:):):)

    OdpowiedzUsuń