środa, 12 sierpnia 2015

Warto szyć !

Zawsze dodaję zdjęcia swoich prac na bloga, a chyba wcześniej nie wrzucałam zdjęć z kimś, kto bawi się moją zabawką. Dla takich zdjęć warto szyć !
Nie jest wtedy ważne ile się za coś zarobiło (chociaż na rękodziele ciężko zarobić, bynajmniej ja nie zarabiam na tym kokosów hehe) tylko satysfakcja, że komuś bardzo się spodobała Twoja praca. A jeszcze jak taką osobą jest małe dziecko, to moja duma rośnie natychmiastowo.
Największą nagrodą dla mnie jest moment, gdy na zdjęciu zobaczę jak małe dziecię tuli zabawkę uszytą przeze mnie :) 
Dlatego zapraszam na zdjęcia małego Adasia z króliczkiem ode mnie.
Pisząc tego posta jest u mnie jakieś 18 stopni na plusie (no cóż, takie uroki Anglii), a patrzę na pogodę w moim rodzinnym mieście, jakim jest Ostróda, a tam ponad 30 stopni w cieniu. I ja się pytam, gdzie tu sprawiedliwość ? heh
A jak u Was z pogodą ? 




Dziękuję za piękne zdjęcia.

3 komentarze:

  1. Dla takich małych uśmiechów na pewno warto szyć! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Tobą, że satysfakcji i radości z tego, że komuś przypadła do serca Twoja praca, nie da się z niczym porównać! Mały "klient" wygląda na naprawdę zadowolonego :))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. To musi być piękne uczucie i wspaniała nagroda :)

    OdpowiedzUsuń