wtorek, 7 stycznia 2014

Królik raper na zamówienie.

Witajcie Kochani po przerwie świątecznej.
Jak tam u Was po świętach i w Nowym Roku ? My byliśmy na dwa tygodnie w Polsce u rodzinki. Było super, dużo się najedliśmy, dużo dostaliśmy prezentów pod choinką i dużo czasu spędzaliśmy z bliskimi :)
Te dwa tygodnie bardzo szybko zleciały i już trzeba było wracać z powrotem do Londynu i do pracy.

Ale przed świętami dostałam zamówienie na uszycie królika z serii Tilda. Królik miał mieć ciemne ubranko oraz generalnie miał przypominać rapera. Myślę, że dzięki czarnym filcowym spodniom oraz bluzie z kapturem tak właśnie wygląda :)
Standardowo mierzy 30 cm. Oto kilka jego foteczek robionych na szybko ;)




9 komentarzy:

  1. Niemożliwy ten któlik! A wiesz, że na Eminema w "8mili" chyba mówili Rabbit? :D Na mój gust, to mógłby mieć jeszcze jakiś złoty łańcuch :)
    Pozdrawiam i wszelkiej pomyślności w Nowym Roku życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten króliczek :) Bardziej byłby raperem jak by miał bluzę przez głowie ale i taki wyszedł bardzo dobrze :) Myślę ,że na pewno zamawiający będzie zadowolony :)
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Oliwka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. on jest 100% raperem, bo ma t-shirt z Wu Tang Clan! bardziej hip hopowy juz byc nie może! Kto wie, ten wie :)
      znajomym kopara opadła jak zobaczyli co zamówiłam- zresztą mnie tez opadła jak otworzyłam paczke, a tam on! nie spodziewałam się takiego rezultatu- jestem zachwycona!

      Usuń
  3. Dawno do Ciebie nie zaglądałam...ale nie zapomnialam jakie slicznosci mogę tu zobaczyć :)Prawdziwy przystojniak z tego królika,uwielbiam♥Wszystkiego dobrego w Nowym Roku życzę ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zapraszam do mnie na candy i do obserwacji ja u Ciebie zostaję na dłuzej pozdrawiam cieplutko Ewa.

    OdpowiedzUsuń